środa, 19 grudnia 2018

Kominy dziergane szydełkiem i drutach

Witam Was ponownie moi kochani.Nadrabiam czas w blogowaniu.Ostatnio dużo dziergam na drutach i szydełku.To jest moja pasja przy którym odpoczywam.                                                                                     Coraz chłodniejsze dni i czas ciepło się ubierać.Kto nie lubi nosić czapek mam propozycję dla Pań.              Kominy dziergane szydełkiem i drutach.Wydziergałam ich kilka w  pięknych kolorach i oczywiście jak zwykle z dobrych jakościowo włóczek.                                                                                                             Rozmiary są raczej uniwersalne.Kominy możemy nosić na kilka sposobów,zakładając  na głowę lub ramię.                                                                                                                                                          



Komin dziergany szydełkiem w kolorze czerwieni.Piękna włóczka i wysoka jakość.Dodatkowo włóczka posiada srebrną nić.Komin jest bardzo elegancki i ciepły.Rozmiar uniwersalny.Splot lekko ażurowy

Druga propozycja komin dziergany  na drutach w kolorze ciemno niebieskim.wysoka jakość włóczki wełna z akrylem.Rozmiar uniwersalny,bardzo elegancki i ciepły.Dziergałam podwójną nitką.                                        Na dzisiaj tylko dwa kominy które nie dawno wydziergałam.Oczywiście są wstawione już  do sklepu internetowego,gdzie  zapraszam do odwiedzin a także na zakupy.Sklep mam tutaj   http://sklepuedyty.net.pl/kolekcja-galerii-unikalni-p/kolekcja-dywanikowpodkladki-i-kosze/#respondentów      .Mam nadzieję że moje prace się podobają i mile widziane są wszelkie opinie i komentarze.Wysyłam paczki na terenie całego kraju.Wystawiam paragony dla moich klientów.

26 komentarzy:

  1. Moja siostra też robi takie cuda. Uwielbiam mieć coś czego nie mają inni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam dziękuję za komentarz.Ja też bardzo lubię dziergać dla siebie i mieć coś czego inni nie mają bo nie kupi się w sklepie tylko robione z pasji

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe i ładne. Moja mama nie ma czegoś takiego. Ciocia ma szary ale nieco inaczej wygląda niż te tutaj :) Ja używam tylko szalika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wita.Dziękuję pięknie.Zapraszam serdecznie na zakupy może mamie by się spodobał komin.Ja z kolei używam i szalika i kominy noszę na co dzień.

      Usuń
  3. Uwielbiam rzeczy ręcznie robione, nie dość, że wyglądają super to dodatkowo zrobione są z ogromną pasją.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam komin i czasami używam ale wolę arafatki :) Piękne rzeczy tworzysz i fajnie, że sprzedajesz. Polecam również wspieranie np. charytatywnych bazarków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam.Dziękuję pięknie.O charytatywnych bazarkach muszę pomyśleć dziękuję za podpowiedż

      Usuń
  5. Ten ostatni by mi pasował do szarego płaszcza 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam zapraszam jest dostępny komin w przystępnych cenach

      Usuń
  6. Moja mama kiedyś robiła na szydełku. Może kiedyś wróci. Ale kominy są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam dziękuję pięknie.Też mam czasem małe przerwy w dzierganiu.Szydełko bardziej wciąga niż druty

    OdpowiedzUsuń
  8. coś dziwnego Ci się dzieje z szablonem na dole :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o tym coś dziwnego się dzieje nie mogę naprawić problemu,pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  9. Mam taki komin zrobiony przez moją mamę :) Bardzo go lubię i często noszę, gdy jest zimno! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam dziękuje za komentarz.Widzę że Pani mama też dzierga.Jeżeli jest ciepły komin i przyjemny w noszeniu to najważniejsze.Sama też bardzo lubię nosić kominy

      Usuń
  10. Ten popielaty jest absolutnie doskonały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam dziękuję pięknie pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Modne i eleganckie.
    Wszystkiego dobrego w 2019 roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam dziękuję pięknie,też życzę wszystkiego dobrego w 2019 roku

      Usuń