środa, 2 stycznia 2019

Serweta dziergana szydełkiem

Witam w Nowym Roku 2019.Rok 2018  bardzo szybko przeminął jak dla mnie za szybko .                         Mam nadzieję że w Nowym Roku 2019 będą dni przyjemnie mijały w realizowaniu naszych najskrytszych marzeń.                                                                                                                                                          W starym roku nie zdążyłam wszystkiego pokazać co wydziergałam dla siebie i co mam wystawione w sklepie internetowym.                                                                                                                                          Myślę jednak dalej dziergać bo to moja pasja i hobby bez którego nie mogę się obyć każdego dnia.            Każdą moją wolną chwilę poświęcam swoim robótkom,to chyba jakaś choroba zawodowa,która bardzo wciąga.Wierzcie mi ale myślę jakie sploty zastosować i jakie włóczki kupić.                                                        Dzisiaj pokażę serwetę którą wydziergałam dla siebie.Już dawno zdobi mój stół owalny.                             Wydziergałam z wysokiej jakości nici bawełnianych w kolorze białym o nazwie Muza.Bardzo dobra jakość,świetnie się dzierga.                                                                                                                                Rozmiar dość spory średnica 86 cm.Splot ciekawy i ładnie się prezentuje na stole.                                         Pierzemy raczej tylko ręcznie i musimy krochmalić za każdym razem.Wystarczy tylko włożyć do miski z krochmalem w płynie potrzymać parę godzin i wysuszyć w stanie rozłożonym.Nic trudnego.







                                                                                                                         Mam nadzieję że się podoba moja serweta.Opinie i komentarze wszelkie jak najbardziej wskazane.Pozdrawiam wszystkich serdecznie
                                                     

26 komentarzy:

  1. Piękna lubię takie dodatki Mam kilka takich serwet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam bardzo dziękuję też lubię takie dodatki dodają uroku

      Usuń
  2. Za każdym razem jak wchodzę na Twojego bloga jestem pod ogromnym wrażeniem. Zawsze chciałam się nauczyć robić na szydełku czy drutach ale jak kiedys pisalam jestem leworęczna i ciezko mi bylo odwracac sciegi. Teraz juz chyba na to nie znalazlabym czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie tak to prawda ciężko jest się nauczyć leworęcznych mam książkę kęs dla leworęcznych nauka dziewiarstwa tam jest wszystko opisane krok po kroku jak trzymać i dziergać oczka ią też fotografie bardzo polecam taką Książkę

      Usuń
  3. Zawsze jestem pod wrażeniem Twojego talentu. Ja nie mam do tego cierpliwości :p

    OdpowiedzUsuń
  4. niezwykłe są rzeczy zrobione na szydełku, mają taką absolutną delikatność i ażurowość...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna serweta. Ja obecnie więcej dziergam na drutach niż na szydełku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie ardo dziękuję za przemiły komentarz. Ja też dużo dziergać i na szydełku i na drutach pozdrawiam

      Usuń
  6. Przepiękny wzór. Podziwiam Twoją rękę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam bardzo dziękuję za przemiły komentarz

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna serweta, zawsze podziwiam ludzi którzy mają cierpliwość do dziergania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczna!! Uwielbiam takie serwety, kiedyś, za dzieciaka miałam ich dużo w domu, potem jakoś się rozeszło :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ja serwetki wszystkie przerobiłam w łapacze snów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie,łapaczy jeszcze nie dziergałam

      Usuń
  11. Jest przepiękna ;) modne tez jest powracanie do takich elementów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealna na owalny stół. Piękne dzieło i pasja niezwykła. Uwielbiam takie serwety i serwetki.

    OdpowiedzUsuń