sobota, 16 marca 2019

Kolekcja Unikalni wiosenno zimowa

Dzień dobry moi kochani.Mam dzisiaj do pokazania trochę nowości które wstawiłam do Galerii Unikalni.pl.           Zostałam zaproszona do współpracy z galerią.Zrobiłam już drugą kolekcję o nazwie Kolekcja Wiosenna.                                                                                                                                                            W tej kolekcji pokażę trochę zimy i wiosny.Do wiosennej kolekcji wstawiłam poncza,chusty.                        Jeszcze  trochę zimy nie zabrakło ciepłych czapek i kominów.                                                                       Opowiem o wiosennej kolekcji ,którą utworzyłam z dwóch chust o nazwie Virus i poncza.Całość dziergałam szydełkiem z dobrych gatunkowo włóczek.                                                                                          Chusty Virus dziergane z melanżowych włóczek w pięknych kolorach.
 chusta Virus
                                                    Chusta Virus                                                                                                        Poncza damskie dziergane szydełkiem z bawełny
 
 Teraz kolej na zimową kolekcję w której są dwie piękne czapki
 
                                                                                              
    
Na koniec jeszcze pokażę kominy ciepłe i eleganckie w dwóch różnych kolorach
                                                                                                     Na dzisiaj to już wszystko co mam do pokazania.Myślę że się podobają moje prace.Zaglądajcie do Galerii unikalni.pl są tam wspaniali rękodzielnicy z całej Polski.                                                                            Zapraszam wszystkich  serdecznie na zakupy.  Pozdrawiam wszystkich serdecznie.Wszelkie opinie i  komentarze jak najbardziej wskazane.                                                           https://www.unikalni.pl/kolekcja.php?id=2425

40 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie szale...pięknie zrobione!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusty prezentują się bardzo ciekawie. Ta pierwsza wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Chusty są dostępne w Galerii zapraszam.

      Usuń
  3. Piękne robótki <3 masz talent i cierpliwość do takich rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to wszystko prześliczne! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pończa są cudowne, chciałabym takie mieć 😻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam dziękuję piękne. Poncza są dostępne od zaraz. Zapraszam serdecznie.

      Usuń
  6. Mam podobny komin :) Świetne dzieła!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten szal ma piękny kolor, pasował by do mojej kurtki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam za cierpliwość w tworzeniu takich rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta pierwsza chusta i pierwsze ponczo super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Są dostępne od zaraz zapraszam.

      Usuń
  10. Nie wiem dlaczego, ale niestety nie mogę zobaczyć zdjęć :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety u mnie również zdjęcia się nie wyświetlają :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Szablon przydało by się dostosować pod urządzenia mobilne. Bo ani to przyjemne oglądać, ani zdjęć nie widać.. Zresztą wyskakuje tu błąd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szablon jest w porządku i zdjęcia się wyświetlają normalnie

      Usuń
  13. Cudowne wszystko! Mam zamiar się nauczyć. Jaką książkę na ten temat polecisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Ja się uczyłam jako dziecko dziewiarstwa na drutach i szydełko.Dziergam od trzydziestu lat.Mam taką książkę z której podpatruję wzory

      Usuń
  14. Bardzo cenię osoby trudzące się rękodziełem, a tak stworzona czapka to istne arcydzieło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne rzeczy. Szczerze podziwiam Twój talent i przyznam, że sama bym chciała coś podobnego umieć stworzyć. Jestem ciekawa, co by mi wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję pięknie za przemiły komentarz. Ja sama dużo ćwiczył żeby tak dojść do takiej perfekcji. Ćwiczyć dużo codziennie po trochu i po mało małymi krokami zrobimy sobie szalik na początek, póżniej czapkę i nawet sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne rzeczy na prawdę widać że robione z serca i z mega talentem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne są te szale! Bardzo mi się podobają ❤️

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję pięknie za przemiły komentarz

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zwykle bardzo gustownie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie miałabym cierpliwości i rąk do takich robótek. Na szczęście są takie osoby, które takie rzeczy tworzą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. czapki fajne tylko, że kolor nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń