poniedziałek, 11 marca 2019

KOLEKCJA DYWANIKÓW,PODKŁADKI I KOSZE

Witam Was moi kochani. Mam przyjemność dzisiaj ogłosić że zostałam zaproszona do Galerii Unikalni.pl.Jest to wspaniała galeria ,są tam sami najlepsi rękodzielnicy z całej polski. Dostałam zaproszenie od Galerii Unikalni.pl do współpracy.Bardzo mnie to ucieszyło i z chęcią przyjęłam zaproszenie. Wiem że jest się bardzo trudno dostać do tej galerii.Bardzo dziękuję za przyjęcie mnie. Już dzisiaj się pochwalę się wstawioną nową kolekcją dywaników,podkładek na stół i komplet koszy.wszystko jest już dostępne od zaraz.
 

                                                                                 

Mam nadzieję że współpraca będzie trwała na dłużej. Zaglądajcie do Galerii Unikalni.pl. Zapraszam na zakupy.

https://www.unikalni.pl/kolekcja.php?id=2421

38 komentarzy:

  1. Dywaniki są piękne.. aż żal byłoby po nich chodzić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Można chodzić i to śmiało nic się nie dzieje.

      Usuń
  2. przpiękne są te dywaniki, gdybym miala wiecej czasu sama cos bym takiego stworzyła

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten okragły dywanik (szaro różowy), idealnie pasowałby do pokoju moich córeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne. Wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze zazdrościłam ludziom, którzy mają takie zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są te dywaniki, nic dziwnego, że Cię tam chętnie przyjęli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie będę oryginalna - dywaniki cudne. Zazdroszcze talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No widać , że masz talent piękne rzeczy szczególnie dywaniki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten biały bardzo nam się spodobał:) masz talent! Brawo

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie podkładki przydałyby mi się do mojego pokoju:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,podkładki są dostępne w galerii zapraszam.

      Usuń
  12. Masz prawdziwy talent -- tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne ! w niejednym wnętrzu będzie ślicznie się prezentować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję! Piękne dywaniki <3

    OdpowiedzUsuń
  15. To wygląda naprawdę prześlicznie! <3

    OdpowiedzUsuń