wtorek, 18 grudnia 2018

Szal w kolorze szarości

Witajcie moi kochani.Zamarzył mi się szal  dla siebie w kolorze szarości.Miałam w planach wydziergać coś dla siebie na jesienne chłodne dni.Włóczkę kupiłam już jakiś czas temu,czekała na swą kolej.                                   Przeglądając inspiracje w internecie natknęłam na bardzo ciekawy szal.Na początku był dla mnie trochę za trudny.                                                                                                                                             Szal wydziergałam z dobrej jakości włóczki mieszanki wełna z akrylem o nazwie Czterdziestka w kolorze szarym.Włóczka bardzo przyjemna w dzierganiu .Na koniec zblokowałam,czyli uprałam ręcznie w dobrym płynie do prania poprzypinałam  szpilkami dookoła na dużym rozłożonym płótnie.Czekamy aż wyschnie.            Wtedy możemy śmiało zakładać do naszych kurtek zimowych.Jest ciepły idealny na chłodne dni.                Mam w planach coś jeszcze  wydziergać dla siebie.




                                                                                                                                                                     Szal jest dość sporych rozmiarów i możemy nosić na wiele sposobów.Jestem ciekawa czy się Wam podoba?Wszelkie opinie i komentarze  wskazane.                                                                                         Jeżeli podobają  się moje prace i chcesz mieć podobny napisz wiadomość na e-maila.          

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyglądający szal. Zapewne sporo czasu zajęło Ci jego zrobienie. Idealny na zimę, chodź ta ostatnio jest dość ciepła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam.Bardzo dziękuję.Szal faktycznie zajął mi trochę czasu,bo dzierganie pochłania sporo godzin i dni spędzonych przy drutach.Dla mnie to sama przyjemność przy tym odpoczywam.Szal jest bardzo elegancki i ciepły,otula mnie dokładnie wokół mojej szyi

      Usuń
  2. Uwielbiam opatulać się zimą w takie szale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,ja też bardzo lubię takie szale są ciepłe i wygodne

      Usuń
  3. Idealny na zimę na którą wszyscy czekamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak to prawda szal idealny na chłodne zimowe dni

      Usuń
  4. Zawsze podziwiam, że ktoś potrafi takie piękne rzeczy tworzyć! Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się kolor szalu :) Pasowałby do mojego płaszcza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję pięknie mozna zrobić na zamówienie taki sam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy szal! Ja jednak wolę nieco inne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam dziękuję pięknie,szal można zrobić w innych kolorach na życzenie

      Usuń
  8. ten szal jest przepiękny po prostu!
    ciekawa jestem faktycznego koloru, na zdjęciahc wygląda trochę jak czekoladowy, a piszesz o szarym... jest szary, ciemno szary? czy takie ciepłejszy odcień?
    widać jaki mięciutki jest... <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam szal jest ciemno szary może zdjęcie inaczej odbiera kolor.Szal jest niesamowicie miękki i przyjemny w noszeniu i otula moją szyję dookoła,bardzo wygodny

      Usuń