czwartek, 29 marca 2018

Zimowe komplety

Witajcie moi kochani.Zima już za nami .Nie zdążyłam Wam pokazać jakie zimowe komplety robiłam na drutach.Zrobiłam ich dwa z tej samej włóczki i nawet z tego samego koloru.Tak mi się spodobała ta włóczka i miałam jej  dość dużo,że wystarczyło mi na dwa piękne eleganckie zestawy.                                      Pierwszy komplet jaki wymyśliłam to czapkę i komin.Komin zszyłam bok,i ma półtora metra długości .Czapka pasuje na rozmiar 65 cm obwodu głowy.Robione prostym splotem ryż pojedynczy.Czapkę natomiast zrobiona metodą bezszwową,tak żeby nie było widać żadnego szwa.
                             
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   Drugi zestaw jaki powstał spontanicznie i bez namysłu że zrobię bardzo prostym splotem ściągacz podwójny.Szalik i czapka.Szalik ma półtora metra długości ,czapka  65 cm obwodu głowy.Oba zestawy są bardzo ciepłe i w oranżowym kolorze.Bardzo lubię taki kolor.Zresztą sami zobaczcie na zdjęciach jaki to piękny żywy kolor.                                                                                                                                           Mam nadzieję że się podobają obydwa komplety.Zima wprawdzie już za nami,nie zaszkodzi pokazać na moim blogu.                                                                                                                                                  

                            https://zitolo.com/pl/R_kodzie_o_u_Edyty                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   Dostępne są w sklepie internetowym.Zachęcam do odwiedzania mojego sklepu ,a także zapraszam na zakupy.Jest okazja do zaopatrzenia się ciepłych czapek,szalików,kominów i wiele innych ciekawych propozycji.                                                                  Wszelkie wskazane są opinie i komentarze na moim blogu.                                                                          Pozdrawiam serdecznie wszystkich,i życzę miłego dnia.Edytka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz