sobota, 10 marca 2018

Dywan okrągły 115 cm

Witajcie moi kochani.Jak długo się nie odzywałam na moim blogu .                                                           Postaram się częściej pisać,Mam do pokazania trochę zaległości.Robiłam ostatnio dość dużo na drutach i szydełku.                                                                                                                                                Nie mogłam się oprzeć żeby nie pokazać nowego dywanika jakiego nie dawno                        zrobiłam na szydełku.                                                                                                                                 Kupiłam kilka kolorów sznura szary,różowy i amarantowy grubości 5 mm.                            Planowałam że ma być okrągły  bardziej w neonowych kolorach .Teraz to są szalenie modne takie zestawianie kolorów.                                                                                                                            Zaczęłam od szarości ,skończywszy  na amarantowym kolorze.Zostało mi jeszcze trochę szarości i wykończyłam brzeg  splotem rakowych oczek.Myślę że ma ciekawy efekt.            Mogłabym robić i wymyślać bez końca nowe projekty.Całość zużyłam w sumie pięć motków sznura.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Miałam trochę przy tym sporo przyjemności ,to moja jednak najbardziej ulubiona pasja i hobby.                                                                                                                                                                    Cóż o tym pisać więcej sami musicie zobaczyć jaki piękny dał efekt  w kilku kolorach.        Myślę że Wam się podoba.Może powstaną kolejne projekty.    
















                                                                                            Dywan jest dostępny w sklepie internetowym gdzie można kupić                                                                           https://zitolo.com/pl/R_kodzie_o_u_Edyty                                                                                                     Na życzenie klienta mogę zrobić w innych kolorach .Można się ze mną skontaktować pisząc na edytaknop@wp.pl                                                                                                                  Mile widziane sa wszelkie komentarze i opinie.Pozdrawiam                                                      
                                                                                                                                                                                         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz