piątek, 21 września 2018

Bieżnik na stół dziergany na szydelku

Witajcie  moi kochani.Ostatnio mało pokazuję coś nowego na blogu.Postaram się nadrobić zaległości,mam trochę do pokazania.                                                                                                                                      Wcześniej na blogu pokazałam serwety dziergane na szydełku.Dzisiaj chcę pokazać bieżnik jaki wydziergałam całkiem niedawno.Bardzo mi się spodobał wzór  i szczególnie to że można  położyć  bieżnik na cały stół owalny (mój stół  ma dwa metry długości).                                                                                   Ten wzór jest bardzo znany .Składa się  z dużych i małych motywów.Wydziergałam   w trzy dni z dobrych jakościowo nici bawełnianych Muza w kolorze białym.                                                                                    Oczywiście można też zrobić w innych kolorach ,kolorów jest bardzo duży wybór  jeżeli chodzi o kordonki bawełniane.                                                                                                                                             Nie zapominajmy, że bieżnik to główny, użytkowy element stołu. Jeżeli chcemy się nim cieszyć przez wiele lat, należy o niego odpowiednio zadbać. Aby zawsze wyglądał tak pięknie, jak przed pierwszym praniem, powinniśmy mu poświęcić czas na krochmalenie, maglowanie i prasowanie.                                                                                                                                                 Krochmalenie to najważniejsze żeby utrzymać jak najdłużej nasze serwety i bieżniki.Wtedy cieszą oko nawet kilka lat.  .                                                                                                                                          
 bieżnik dziergany ręcznie na szydełku z dobrych jakościowo nici bawełnianych
 

 
 https://i.etsystatic.com/12973311/r/il/7d7f4f/1599479463/il_570xN.1599479463_cqyc.jpg

  bieżnik dziergany ręcznie na szydełku z dobrych jakościowo nici bawełnianych 
            Jest wstawiony w sklepie internetowym.Zachęcam do odwiedzin a także na zakupy.Dostępny od zaraz.Może zechcesz mieć u siebie w domu?           https://zitolo.com/pl/product/MI929225                                                                        Wszelkie komentarze i opinie jak najbardziej wskazane.pozdrawiam wszystkich i życzę miłego dnia.                                                      

19 komentarzy:

  1. Jak zwykle, bardzo urokliwy wytwór. Na pewno zdobi ładnie każde wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna robota :) Ja sama umiem robić na szydełku i drutach, ale brakuje mi czasu i cierpliwości też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne! Moje próby szydełkowe kończą się zwykle jakimś bezkształtnym "czymś" wiec tym bardziej podziwiam talent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Twoją pracę - sama za Chiny nie potrafię ogarnąć tego "systemu"!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. no przyznam, że takiego wzoru jeszcze nie widziałam :) (a widziałam już sporo,bo teściowa również się szydełkowaniem zajmuje).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję piękne,wzór wyszperałam w internecie przypadkowo a widziałam na Pinterest tam jest cała masa wzorów

      Usuń
  6. Bardzo piękny bieżnik :0
    Masz talent.

    OdpowiedzUsuń
  7. podziwiam za talent i cierpliwość. Bieżnik sprawia że stół wygląda bardziej elegancko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam dziękuję pięknie,oj tak stół nabiera na wygląd bardzo elegancki chociaż bieżnik jest skromy i podłużny

      Usuń
  8. Moja teściowa umie robić takie cuda. Podoba mi się to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze się zastanawiałam jak się taka serwetka nazywa :D To już wiem - bieżnik. Bieżnik też jest w motoryzacji więc na pewno zapamiętam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,tak to raczej bieżnik niż serweta.Bieżnik wygląda trochę inaczej

      Usuń
  10. Wyszło pieknie , podziwiam za talent- mi brak cierpliwości ;P

    OdpowiedzUsuń