czwartek, 5 kwietnia 2018

Chusta Virus na szydełku

Cześć kochani!!!.Chwilkę mnie nie było,a dzieje się u mnie dużo.I masę projektów jest w planach.Dzisiaj chcę Wam pokazać przepiękną chustę  Powstała ona z włóczki  bajkowych kolorach.               Wydziergałam na szydełku melanżową chustę o nazwie Virus. Wdzięczna w trakcie pracy,i dość szybko przyjemnie mi się pracowało na szydełku. Robiłam ją około miesiąc na spokojnie kiedy miałam czas i siadałam do wzoru,który od razu zapada w pamięć.                                                                                                                          Chusta wyszła dość dużego rozmiaru,która nas śmiało otuli nawet kilka razy.Możemy ją śmiało zakładać na co dzień ,lub na specjalne okazje.                                                                                                                    Mam nadzieję że się będzie podobała wszystkim.Taka chusta to idealna na chłodne dni,nie tylko jesienią a także latem i wiosną.                                                                                                                                                          Będą kolejne projekty chust,które uwielbiam robić na drutach i szydełku.                                                         Włóczka jaką zastosowałam jest wysokiej jakości z firmy Alize,bardzo dobrze się pracuje  Na pewno jeszcze wrócę  do tych motków ,bo są piękne i jaki wybór.                    .                                                               Kolory są melanżowe przechodzące w różne fantastyczne pasy.                                                                                      Chusta jest przyjemna w dotyku i ma piękne kolory                                                                        
                                                                                                                                                                                              
       
     
                                                                                                                                       
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         Sezon na chusty uważam za otwarty.Jeżeli Ci się podoba i chcesz kupić tę chustę jest dostępna w sklepie        internetowym                     https://zitolo.com/pl/R_kodzie_o_u_Edyty                                                                    Wskazane są wszelkie opinie i komentarze.Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz