sobota, 9 czerwca 2018

Dywanik owalny ze sznura bawełnianego

Dzień dobry moi kochani.Dawno nic nie pisałam na moim blogu.Postaram się nadrobić zaległości,a mam co pokazać.Ostatnio wydziergałam nowy dywanik owalny w kolorach jasno fioletowym i ciemno fioletowym.             Bardzo lubię dziergać zwłaszcza na szydełku.Kupiłam  dwa nowe kolory sznura i nie miałam pomysłu jaki to dywanik  zrobić.Doszłam do wniosku że najlepszy kształt jaki zrobię to owalny.Środek dywanika zastosowałam kolor jasno fioletowy ,brzeg dywanika ciemno fioletowy.Bardzo fajnie się komponują te dwa kolory.                                                                                                                                                                                                                                                                                       
 
 Jest dość duży,przyjemny w dotyku i sama przyjemność stąpać po nim boso.Jestem zaskoczona że poszło mi tak sprawnie i  szybko.Dwa wieczory ( w sumie 3 godziny) i oto prawie 90 centymetrów zrealizowane                                                                                            Od dawana jestem zakochana w szydełkowych dywanach ze sznurka.Praca ze sznurkami jest o tyle przyjemna ,że robótki szybko przybywa i nie trzeba wcale  wiele czasu  by zobaczyć efekty                                                                                                             
                                                                                                                           Dywanik myślę że się podoba i jest do kupienia w sklepie internetowym od zaraz.Może ktoś chętny?Zapraszam  do odwiedzania sklepu i na zakupy.Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę miłego dnia.Wszelkie opinie i komentarze mile widziane. Dywanik sprzedany.

10 komentarzy: