piątek, 4 stycznia 2019

Dywan dziergany na zamówienie

Witajcie moi kochani.Dzisiaj chciałam Wam się pochwalić nowym sklepem internetowym jaki założyłam od stycznia tego roku.                                                                                                                                               W nim można zamówić dywany dziergane na szydełku.Mam ich kilka w ofercie.                                      Dywanik można zamówić w różnych kolorach dostępnych na palecie.Uzgadniamy wszystko na e-maila.        Moi kochani od jutra  od godziny 20 ustawiłam małą promocję na cały asortyment sklepu -10%.Korzystajcie z promocji,może coś się Wam spodoba i zechcecie mieć u siebie w domu?                                                           Dywaniki jakie dziergam na zamówienie są szczególne,gdyż wkładam w nie swoją duszę i serce.                  Będą nam służyły na długo.Oczywiście możemy śmiało prać w pralce lub ręcznie.Nie mechacą się i nie rozciągają się                                                                                                                                                       Mam nadzieję że mój nowy sklep przypadnie Wam do gustu.Jest to Polski serwis o nazwie Artillo,skupiających tylko i wyłącznie rękodzielników.                                                                                         Jest uruchomiona bardzo wygodna dla klientów płatność kartą,gdzie w szybki sposób możemy zapłacić i cieszyć się zakupami.Wysyłam na terenie całego kraju.                                                                                        Zapraszam serdecznie do mojego sklepu internetowego na zakupy.





               Na zdjęciu  jest dywanik jakie dziergam na zamówienia  .                                                                      Sklep nowy mam tutaj          http://sklepuedyty.net.pl/kolekcja-galerii-unikalni-p/kolekcja-dywanikowpodkladki-i-kosze/#respondentów 

22 komentarze:

  1. Witam,tak dywanik tak wygląda bo to wzór ściągnięty z serwety bardzo ładnie się prezentuje na podłodze jako dywan

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowity, efekt przeskalowania... lubię takie zabawy z rzeczywistością nierzeczywistą... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz,w rzeczywistości wygląda jeszcze ładniej niż na zdjęciu.Ten dywanik jest ręcznie dziergany szydełkiem

      Usuń
  3. Pięknie sie prezentuje! Gratuluje talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentuje, ja również kiedyś dziergałam dywany na nasze nowe mieszkanie, ale wykonywane były z końcówek kolorowych włóczek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam dziękuje pięknie ,oczywiście że można też dziergać dywaniki z różnych włóczek nie tylko ze sznura

      Usuń
  5. Wygląda rewelacyjnie! Aż szkoda by go był położyć na podłodze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny dywan. Ogromny talent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To musi być nieźle pracochłonne... ale jak widzę warte bo efekt końcowy rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wygląda! A to ile pracy w to wkładasz widać

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten dywanik pięknie się prezentuje. Pamiętam jeszcze takie serwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda interesująco, widać trud pracy włożonej w jego wykonanie. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe hobby ;) Widać że czerpiesz przyjemność ze swoich prac <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję tak z mojego hobby to bardzo mam dużą przyjemność przy tym odpoczywam.

    OdpowiedzUsuń