wtorek, 11 grudnia 2018

Chusta Virus dziergana szydełkiem

                                   Witajcie moi kochani.                                                                                                                                                                Przyznaje się tej chusty jeszcze nie pokazywałam na swoim blogu.  Wydziergałam już jakiś czas temu i nie było okazji się pochwalić.Nadrabiam zaległości w pisaniu bloga.Ostatnio trochę zaniedbuję w pokazywaniu swoich prac a jest ich trochę.                                                                                                                                                                Dzisiaj jednak pokażę chustę Virus tak się nazywa.Bardzo wdzięczny wzór i szybko się dzierga.                                                                                                                                                               Nie jest zbyt skomplikowany a raczej łatwy splot.Wzór jest powtarzający i do zapamiętania.                                                                                                                                                      Spodobała mi się piękna melanżowa włóczka bawełna z akrylem.Cudowna w trakcie pracy.Włóczka jest bardzo dobrej jakości.Na pewno kupię jeszcze nie jeden motek żeby wydziergać kolejne chusty.Przynajmniej mam kilka w planach.                                                                                                                                                             W całości po wydzierganiu wygląda imponująco.Przepiękne kolory sprawiają iż ta prosta w wykonaniu chusta stała się doskonałym dodatkiem do jesiennych kreacji.                                                                                                                                                                Zużyłam tylko jeden motek,w motku było aż 1000 metrów bardzo wydajna.W niecałe dwa tygodnie i chusta gotowa.                                                                                                                                                                   Mam nadzieję że się podoba moja chusta.Jeżeli ma ktoś ochotę jest wstawiona w sklepie internetowym.                                                                                                                                                        Zachęcam do odwiedzin sklepu a także na zakupy.W nim znajdziesz wiele ciekawych propozycji.                 Jest duży wybór czapek zimowych dzierganych na drutach ,chusty,poncza,dywaniki ze sznura bawełnianego.Chciałabym a praktycznie moim marzeniem jest sprzedawać swoje rękodzieło.      






                                                                                                                                                                                 Zapomniałam zaznaczyć rozmiar chusty.Szerokość około dwóch metrów,wysokość 70 cm                                                                                                                           Sklep internetowy mam tutaj  https://zitolo.com/pl/R_kodzie_o_u_Edyty .                                                                                               Mam nadzieję że się podoba.Wszelkie opinie i komentarze jak najbardziej wskazane.Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę miłego dnia.

20 komentarzy:

  1. Wygląda naprawdę ślicznie, gratuluje cierpliwości i talentu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam dziękuję pięknie

      Usuń
    2. Zazdroszczę umiejętności. Mi brakuje cierpliwości do szydełka czy drutów.

      Usuń
    3. Witam dziękuję pięknie,trzeba tylko dużo ćwiczyć.Sama kiedyś nie miałam cierpliwości ale moje hobby bardzo mnie pochłonęło na dobre

      Usuń
  2. Jest cudowna!Chętnie nosiłabym taką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od lat marzę o tym żeby nauczyć się szydełkować. Jestem leworęczna i ciężko mi odwracać instrukcje więc się poddałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem że dla leworęcznych jest ciężko się nauczyć.Mam taka książkę już ma ponad dwadzieścia lat i tam jest pokazane nauka dla leworęcznych ale w dzierganiu na drutach

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ladnie wygląda, masz talent kobieto

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna. Muszę pokazać koleżance w pracy, bo ona uwielbia takie dzierganie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam bardzo dziękuję,oczywiście można pokazać koleżance pozdrawiam serdcznie

      Usuń
  7. Śliczna chusta, tym wzorem robiłam dwa lata temu kominy, rewelacyjny jest!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wita bardzo dziękuję,wzór jest bardzo efektowny pasuje na wszelkie kominy chusty

    OdpowiedzUsuń