sobota, 13 października 2018

Ponczo damskie dziergane na szydełku

Witajcie moi kochani.Nadrabiam zaległości bo chcę pokazać jakie ostatnio wydziergałam na szydełku poncza.Trzy  różne ,z różnych  gatunków włóczek.                                                                                          Dwa pierwsze poncza   zielone  i oranżowe   wykonane  z naturalnej bawełny Trzecie ponczo zupełnie z innej jakości włóczki moherowej melanżowej w odcieniach fioletu.                                                                    Bardzo szybko i przyjemnie się dzierga,ponieważ takie włóczki dają niesamowity efekt.                                 Teraz jak jest piękna złota jesień  to idealne  okrycie i przede wszystkim bardzo wygodne i eleganckie na każdą okazję.Możemy śmiało zakładać na każdą porę roku nie tylko jesienią , latem wiosną i zima.                 Rozmiary są uniwersalne ,pasują na każdą osobę tęższą i szczuplejszą..                                                          Dziergałam  w niecałe dwa tygodnie grubszym szydełkiem pomimo że włóczki są cienkie.                          Moje drogie Panie jeżeli się Wam podoba i chcecie mieć u siebie w swojej szafie możecie  zamówić trzy poncza są dostępne od zaraz gotowe do wysyłki.























                                                                                                                                                         Pierzemy tylko i wyłącznie ręcznie w 30 stopniach wody w dobrym płynie do prania i suszymy na wisząco na wieszaku drewnianym  najlepiej.                                                                                                       Wiadomość można wysłać na adres e-mailowy edytaknop@wp.pl.                                                               Cena zielonego poncza i oranżowego  130 zł plus koszty wysyłki 15 zł,trzecie  ponczo melanżowe  90 zł plus koszty wysyłki 15 zł.Na Życzenie klienta wystawiam paragony lub faktury VAT.Wysyłam tylko i wyłącznie na terenie  całej Polski.     Moi kochani zapraszam   Was na zakupy  do sklepu internetowego z moim rękodziełem.Sklep od niedawna uruchomiony.Ceny bardzo atrakcyjne           https://zitolo.com/pl/product/UH486516                                                                                                                                                    Mam nadzieję że się podoba i proszę o wszelkie opinie i komentarze,pozdrawiam serdecznie

22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Witam.bardzo dziękuję za komentarz.Poncza są bardzo wygodne a w rzeczywistości wyglądają o wiele ładniej

      Usuń
  2. Bardzo ładne, mam nadzieję, że znajdą klientki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam.Dziękuję pięknie.Chciałabym żeby klientki były zadowolone z zakupów w moim sklepie

      Usuń
  3. Oo! Teraz na zimę przydałoby nam się takie ponczo :) kolor drugi nas powalił na kolana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam.Bardzo dziękuję za komentarz.Zielone ponczo jest bardzo ładne

      Usuń
  4. Widać, że Pani Edyta wkłada w to dużo pracy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę cudne i widac w nie poświęcony czas i pasję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam za pasję i ogromną pracę, którą włożyłaś w stworzenie takich cudeniek :) Ja niestety nie mam cierpliwości do takiej pracy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam bardzo dziękuję za przemiły komentarz,to jest moje hobby i pasja przy której opoczywam

      Usuń
  7. To koralowe jest cudowne, pamiętam mialam kiedyś bluzeczkę dziergana, komus dałam a teraz bym w niej też chodzila ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam dziękuję pięknie,koralowe ponczo jest bardzo ładne i eleganckie

      Usuń
  8. nigdy nie miałam żadnego ponczo ! ale piękne są, świetne kolory . aż rozwesela zimę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam dziękuję pięknie.Może czas zmienić poncza są bardzo wygodne do noszenia i możemy śmiało chodzić cały rok

      Usuń
  9. Miałam takie kiedyś na zimę były świetne. Podziwiam za cierpliwość robienia takich rzeczy na szydełku

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne poncho :) Ja sobie kiedyś zrobiłam na drutach, 7 lat temu. Do tej pory je noszę w okresie jesiennym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam dziękuję pięknie.Jeżeli wydziergane z dobrych jakościowo włóczek owszem można nosić nawet lat

      Usuń
  11. Wow. Piękne poncza i jakże ciekawa kolorystyka. Podziwiam za wytrwałość i pasję. Ja uwielbiam poncza, ale tutaj w Wietnamie tylko krótki czas używam, kiedy temperatura spada poniżej 20stopni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam bardzo dziękuję za przemiły komentarz.Ja tez uwielbiam nosić poncza,poncza można nosić cały rok

      Usuń