środa, 5 września 2018

Nowe czapki zimowe

Witajcie moi kochani.Długo się nie odzywałam na swoim blogu.To nie znaczy że nic nie robię.                                   Mam   do pokazania  kilka nowości.                                                                                                       Lato zleciało szybko i już się czuje jesienne  dni.Niedługo zacznie się zakładanie ciepłych czapek na głowę.Zrobiłam kilka z dobrych jakościowo włóczek.Czapki które dziergałam na drutach są ciepłe,przyjemne i wygodne w noszeniu. Rozmiary jakie zastosowałam to 65 cm obwodu głowy.                       Są już dostępne  w sklepie internetowym.Od września  sklep internetowy został przeniesiony na nowy serwis.Bardzo jestem zadowolona z tego nowego serwisu.To serwis gdzie można sprzedawać swoje rękodzieło na cały świat,ale ja jednak odważyłam się sprzedawać do krajów Unii Europejskiej.                         Myślę że sklep z biegiem czasu się rozwinie i moje prace będą się podobały nie tylko w Polsce i zagranicą. .              

  
  


zimowa czapka dziergana na drutach ręcznie w kolorze różowym dostępna od zaraz w sklepie internetowym zachęcam do zakupu
zimowa czapka dziergana na drutach metodą bezszową z ciepłej  włóczki



                                                                                              Wszystkie czapki dostępne od zaraz.Mam nadzieję że się podobają.Może ktoś chętny przygarnie do siebie?                     https://www.etsy.com/pl/shop/edytaknop?ref=seller-platform-mcnav                                                                                                                                                                              Będą kolejne  nowości w najbliższym czasie.Zapraszam do odwiedzin a także na  pierwsze zakupy. Można płacić kartą,bardzo wygodna forma..Wszelkie opinie i komentarze są wskazane.                                                                        

11 komentarzy: