środa, 8 sierpnia 2018

Serweta dziergana na stół

Dzień dobry moi kochani!!Upał ogromny,zupełnie mnie rozleniwia to lato.                                                             Przez ostatni miesiąc a praktycznie trochę więcej niż miesiąc zrobiłam kilka serwet na szydełku.                  Jednak dzisiaj pokażę tylko jedną .W póżniejszym czasie będą następne.                                                      Jakiś czas temu nawet nie pamiętam kiedy miałam kupiony kordonek w kolorze białym. Pewnego dnia doczekał swojej kolejki.Szukając inspiracji w internecie   natknęłam na bardzo ładną serwetę z ciekawym splotem na brzegach.                                                                                                                                          Wzór dość  ciekawy a zarazem łatwy do wydziergania.Możemy sobie sami  modyfikować wielkość jaką chcemy uzyskać do danej wielkości stołu  .                                                                                               Serweta,którą dziergałam na szydełku to niewielki bieżnik prostokątny.Środek zrobiłam splotem filetowym,brzegi wykończyłam  splotem ananaski.Splot ananaski bardzo wdzięczny podczas dziergania .                 Nici jakie użyłam to bawełna w kolorze białym,tylko nie pamiętam  nazwy,ale chyba myślę że to Ariadna.  Bardzo dobra jakość  ,przede wszystkim nie plączą się nici podczas robienia.                                         W ciągu tygodnia wydziergałam bieżnik i na koniec zostało tylko krochmalenie,prasowanie .                   .Sami oceńcie czy  Wam się podoba?
serweta bieżnik dziergany ręcznie na szydełku

serweta bieżnik dziergany ręcznie na szydełku

serweta bieżnik dziergany ręcznie na szydełku
            Moi kochani jeżeli się Wam podoba taka serweta i chcesz ją kupić napisz wiadomość misiaczek.knop836@gmail.com. Cena 90 zł plus koszty wysyłki 15 zł       Serweta jest dostępna od zaraz.Zapraszam na zakupy      Zapraszam też na moją stronę.Na tej stronie jest sklep internetowy z moim rękodziełem.    http://www.rozmaitości.net.pl                                                                                                           

11 komentarzy: