piątek, 11 maja 2018

Nowy dywanik robiony ze sznura

Witajcie moi kochani.Znowu się długo nie odzywałam na blogu,a to nie znaczy że nic nie robię.Zrobiłam na szydełku nowy dywanik w kształcie prostokąta o długości 125 cm i szerokości 90 cm.                                       Miałam w zapasie trzy kolory sznura bawełnianego ciemno szary,biały i trochę miętowego.Wymyśliłam żeby wykorzystać  resztki sznura na dywanik ale nie okrągły,bo zazwyczaj są okrągłe  ale mój powstał  prostokątny.                                                                                                                                                  Bez namysłu usiadłam na wygodnej kanapie i w jeden wieczór powstał dywanik.Zaczęłam od koloru ciemno szarego ,póżniej na koniec użyłam biały i na koronkę dywanika dałam miętowy kolor.                               Bardzo jestem zadowolona z efektu jaki powstał w zaledwie trzy godziny   .                                          Taki dywanik możemy śmiało  wykorzystać     jako ozdobę w salonie,łazience,kuchni.Ożywi niejeden pokój ,salon.                                                                                                                                                              Oczywiście możemy też śmiało prać w pralce w 30 stopni Celsjusza,lub ręcznie.Ma właściwości antyalergiczne.Nie mechaci się i nie rozciąga się.Jego miękkość mnie zaskoczyła .Wielką przyjemnością jest  stąpać po nim boso.
          
    
                                                                                                                                                                                                                                                                                   Jeżeli się Wam podoba jest dostępny w sklepie internetowym .Może być w Twoim posiadaniu.Gotowy do wysyłki.Kto chętny?  https://zitolo.com/pl/R_kodzie_o_u_Edyty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz