piątek, 30 marca 2018

Dywan ze sznura bawełnianego

Witam znowu dzisiaj ponownie.Nadrabiam czas w blogowaniu i pisaniu.Chcę Wam moi kochani wszystko pokazać co robię na drutach i szydełku. Robię też dywany ze sznura bawełnianego,czasem na zamówienie.         Ten dywanik ,który dzisiaj pokażę i opiszę robiłam już  jakiś czas temu.Miałam kupiony sznur bawełniany w kolorze jasno żółtym i nie miałam pomysłu co zrobić ,na co wykorzystać?.                                                       Zanim jednak się zabrałam do pracy musiałam pozwijać motki sznura w kłębki,wtedy znacznie ułatwia pracę i szybciej się szydełkuje. Na ten dywanik zużyłam prawie 900 metrów .Użyłam szydełko grubości 10 mm.                                                                                                                                Moja praca się zaczęła z wzorem ażurowym,taki podpatrzyłam w necie i bardzo mi się spodobał.                 Każdego wieczoru poświęcałam na tę pracę po kilka godzin trzy,cztery tak aby ręce nie bolały.Oj tak ręce niestety bolą zwłaszcza od grubego szydełka.Moim miejscem ulubionym ,gdzie siadam  i chętnie robię swoje rękodzieło jest moja ulubiona kanapa.                                                                                                  Dywan wyszedł dość dużych rozmiarów i jest imponujący,piękny bardzo elegancki. Średnica to 160 cm .        Możemy śmiało prać w 30 stopni w pralce lub ręcznie.Nie mechaci się,i nie rozciąga się.                               Ma właściwości antyalergiczne.Także śmiało możemy po nim chodzić na boso i w kapciach.                         Jestem z niego bardzo zadowolona i dumna z mojej  pracy.                                                                        Moi kochani jeżeli się Wam podoba to oczywiście jest wstawiony w sklepie internetowym                
    

    
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         






                                      




                                                                                                                                                                                                                                                 Wskazane wszelkie opinie i komentarze na moim blogu.Pozdrawiam wszystkich serdecznie.                           Mogę też na życzenie zrobić w innym kolorze taki sam  wzór,albo inny.Napiszcie wiadomość edytaknop@wp.pl                                                                  
                                                      https://zitolo.com/pl/R_kodzie_o_u_Edyty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz