niedziela, 18 czerwca 2017

Pudełka na chusteczki

Ostatnio mało pokazuję nowości na blogu.Dzisiaj chcę pokazać jakie ostatnio zrobiłam w technice Decoupage pudełka na chusteczki                                                                                                                                Witajcie moi kochani.                                                                                                                         Każda okazja jest dobra aby własnoręcznie zrobić chustecznik w technice Decoupage .Ucieszyłam  się z ogromnego wyzwania    jakie otrzymałam.Ochoczo zabrałam się do pracy i w ten sposób powstało pięknych dziesięć chusteczników.                                                                                                                                                                                                                                                                                   Miałam przy nich jednak sporo pracy.Każdy etap pracy musiałam czekać aż każda warstwa malowania dobrze wyschnie.Swą pracę zaczęłam od wyszlifowania powiechrzni przy użyciu papieru ściernego.Następnie pomalowałam specjalnym gruntem,póżniej dobrałam odpowiednio kolorystykę farb akrylowych i wzory serwetek.Trzeba pamiętać że serwetki są trzywarstwowe i każdą warstwę zdejmujemy dwie białe zostawiamy tylko z wzorem.Na koniec lakieruje lakierem akrylowym.Nie zaszkodzi malować kilka razy lakierem ,ale jest jedna uwaga.Przy każdym malowaniu warstwy lakieru koniecznie szlifujmy drobnym papierem ściernym dla lepszego uzyskania efektu.Im więcej warstw lakieru tym ładniej nasze prace będą wyglądać i miały doskonały połysk                                                                                                                              Aby efekt był jeszcze lepszy możemy na koniec przyozdobić koronką,perełkami białymi.Wszystkie pudełka na chusteczki zostały wykonane na wysoką jakosć

                                                                                                                                    
    Myślę że się podobają moje prace.Jeśli sobie życzysz zrobić na zamówienie,możesz wysłać wiadomość na emaila.    edytaknop@wp.pl ,lub polubić moją stronę na Facebooku               https://www.facebook.com/P.P.U.H.EDYTAKNOP/  gdzie mam same pozytywne komentarze.Mile widziane są opinie i komentarze.Życzę miłego dnia wszystkim i pozdrawiam serdecznie Edytka

1 komentarz:

  1. Prześliczne chusteczniki.Super wzory i pięknie wykończenie.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń