piątek, 24 marca 2017

Dywan ze sznura na zamówienie

                                    Ostatnio długo nic nie pisałam na blogu nowych postów.    Bardzo Was moi kochani przepraszam że nic nie wstawiałam nowego na bloga,teraz postaram się wszystko nadrobić.   Obiecuję grzecznie że nadrobię i odwiedzę Wasze blogi zostawię miłe słowo.                                                                                                                                                       Witajcie moi kochani.  po dłuższej przerwie .                                                                                                                                                                                                                Będę chciała częściej pisać ,już na pewno nie opuszczę bloga na tak długo.                                                                                                                                                                                                     Dzisiaj pokażę jaki zrobiłam na zamówienie dywan ze sznura bawełnianego w kolorze ciemnej szarości.Robiłam szydełkiem numer 10,zużyłam 700 metrów sznura bawełnianego numer 5 ..Dywanik jest okrągły i ma średnicę 150 cm.                                                                                                                             Parę razy prułam nie obyło się bez prucia..Za trzecim podejściem wyszło mi już bardzo dobrze..                Wzór okazał się zbyt trudny .



                                                                                                                                                                                        Dywanik już gości w domu mojej klientki i jest bardzo zadowolona.Jeżeli ktoś miałby ochotę na taki dywanik oczywiście mogę zrobić na zamówienie.Wszystkie szczegóły uzgadniam z klientem.                        Myślę że się Wam moi kochani podoba.Mile widziane wszelkie opinie i komentarze,za które bardzo dziękuję.Pozdrawiam wszystkich serdecznie Edytka.                                                                                                                                                                                                                                                                        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz