poniedziałek, 31 października 2016

Dywanik ręcznie robiony na szydełku

Witajcie moi kochani.                                                                                                                                               Niedawno poprosiła mnie klientka,czy nie zrobię dla niej dywanika?Odpowiedziałam że zrobię i się zgodziłam.To pierwszy taki dywanik na zamówienie.                                                                                                           Dywanik miał być okrągły o średnicy 150 cm ,w kolorze ecru i ze sznurka bawełnianego.                                                                                                                                                                            
   Kupiłam sznurek 5 mm prawie kilogram.Oczywiście wzór piękny ażurowy.Wzór okazał się niezbyt trudny.                                      
                                                                                                Zostało mi jeszcze dokończyć dwa ostatnie okrążenia dywanika i dywanik będzie skończony.
                                                               Myślę że się będzie podobać taki dywanik.Teraz są bardzo modne.Jeżeli się podoba i chcesz zamówić chętnie zrobię na zamówienie.Opinie i wszelkie komentarze mile widziane.Pozdrawiam i życzę miłego dnia Edytka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz