wtorek, 9 sierpnia 2016

Salaterka szklana

            Ach....jak ten czas szybko leci. Witajcie moi kochani.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    Chciałabym pokazać kilka przedmiotów które nie dawno zrobiłam.Jakoś brakuje czasu,żeby pochwalić się nimi na blogu.Dziś mobilizacja i przedstawiam salaterkę szklaną.                                                                 Salaterka leżała sobie w kącie i postanowiłam że spróbuję zrobić w technice decoupage.                         Miałam już kupionych kilka serwetek z wzorami i zaczęłam sobie wyobrażać jak wykończyć żeby                                          wszystko razem się pięknie komponowało.                                                                                                                                                                                                                                           Oj ciężko było dopasować  wzór.Pierwszy raz pracowałam  na szkle .Salaterkę najpierw dokładnie umyłam w płynie do naczyń,żeby odtłuścić z kurzu  .Pomalowałam jak zwykle specjalnym podkładem.Poczekałam aż wyschnie.Zrobiłam tło i wzięłam się za przyklejanie serwetki z wzorem.Użyłam kilka wzorów,tak aby dopasować wszystko idealnie.Serwetki przykleiłam klejem do decoupage i wreszcie ostatni etap to lakierowanie lakierem   wodnym akrylowym.Tak powstała salaterka .  Salaterka służy jako ozdoba.                     
                                                                                                                                                                                                            
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Drugi przedmiot który chciałam się pochwalić to herbaciarka drewniana  na herbatę.

 Taką herbaciarkę zrobiłam  w innym stylu niż salaterka ..Na drewnie  inaczej się pracuje jak na szkle.Herbaciarkę zdobią róże i pocieniowane na czerwony kolor.Na koniec zabezpieczyłam kilka razy lakierem wodnym..Gotowe.Teraz w herbaciarce można przechowywać herbatę
                                                                                        
                                                                                                                                                                                                                                                Mam nadzieję że się podobają moje prace i są wystawione na sprzedaż w moim butiku     .Mile widziane opinie i komentarze.                                                                                                                                                                                                                     Edyta-86 na DaWanda                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     Posiadam także swoją stronę na     https://www.facebook.com/P.P.U.H.EDYTAKNOP/ ,  gdzie zawsze jest dużo pozytywnych komentarzy    .Polecam również inne moje posty.                                                                         Pozdrawiam i życzę miłego dnia Edytka. 

2 komentarze:

  1. Ślicznie to wyszło. Jeśli robiłaś to pierwszy raz to jestem pod ogromnym wrażeniem :)
    Nigdy nie malowałam na szkle,ale na pewno to nie jest proste.
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/katy-perry-mad-potion.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam.Bardzo dziękuję za przemiły komentarz.Na szkle pracowałam pierwszy raz.Przyznam się szczerze że było mi ciężko pracować na szkle.Bardzo się bałam czy mi się uda.Trzeba wszystko dopasować idealnie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń