niedziela, 26 czerwca 2016

Szkatułka drewniana w morskim stylu.

                                                                                                                                                                                      Za oknem słońce świeci mocno.Piękna pogoda.Usiadłam sobie na tarasie,to moje ulubione miejsce latem.  Uwielbiam swój taras,gdzie zawsze stoi wiklinowy stoliczek i fotel bujany.Na tarasie odpoczywam.To taki odpoczynek związany ze swoim hobby.

                                         Oto ja we własnej osobie.Siedzę sobie na tarasie
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         Witajcie moi kochani.                                                                                                                                                                                                                                   Tym razem zrobiłam szkatułkę drewnianą decoupage w stylu  morskim.                                                                  .Uwielbiam technikę decoupage                                                                                                                         . Zawsze można się nauczyć czegoś nowego.
     Moją szkatułkę musiałam przetrzeć papierem ściernym delikatnie ,a najlepszy papier ścierny taki wodny.Można kupić na metry w dobrych sklepach budowlanych.Przecieram papierem ściernym po to by powierzchnia była równa i gładka.                                                                                                                                 W pierwszym etapie pracy malujemy specjalnym podkładem Primer  ,szybko schnie .Po wyschnięciu podkładu pomalowałam środek i boki oraz tył szkatułki na niebiesko.                                                   Tylko wierzch zrobiłam na biało
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           
                                                                                                                                                                                Na szkatułce wzór morski przykleiłam metodą na żelazko .Najpierw wierzch szkatułki pomalowałam klejem wikol takim do drewna szerokim pędzlem kilka razy.Odczekałam pół godziny.Przygotowałam sobie wcześniej serwetkę z wzorem morskim,ułożyłam na wierzchu szkatułki i jeszcze położyłam dodatkowo papier do pieczenia                                                                                                                                     .Rozgrzałam żelazko tylko bez wody przytrzymałam wszystko razem i pomału prasowałam   delikatnie .Po paru minutach prasowania patrzymy czy nam się wszystko razem pięknie przykleiło,jeżeli tak to zdejmujemy papier do pieczenia.                                                                                                                                        Tym sposobem mamy równiutko bez żadnych zagnieceń  przyprasowany wzór.Polecam tę metodę,idealnie nam pasuje i nie jest nic skomplikowanego.
                                                                                     
                     Na koniec mojej pracy  polakierowałam kilka razy lakierem wodnym .Pamiętajmy że za każdym razem malowania lakieru używajmy papieru ściernego.Delikatnie wszystko dookoła szlifujemy.Dzięki takiemu szlifowaniu nasza praca  wygląda ładniej .Papier ścierny to przyjaciółka każdej dekupażystki,oswajajmy się i przyzwyczajajmy
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            








        Możemy się cieszyć naszą pracą.Taka szkatułka może służyć do przechowywania biżuteri,może stać na segmencie jako ozdoba lub podarować komuś w prezencie.                                                                           Już zdążyłam się pochwalić na facebook .Opinie były bardzo pozytywne  https://www.facebook.com/P.P.U.H.EDYTAKNOP/                                                                                             Mam nadzieję że i ta z moich prac przypadnie Wam do gustu.                                                                      Pozdrawiam serdecznie .Wszelkie opinie i komentarze mile widziane..Miłego dnia życzę Edytka.                             Swoje prace wystawiam do sprzedaży.Mój butik                       

Edyta-86 na DaWanda

2 komentarze:

  1. Moja koleżanka wykonuje własnoręcznie podobne szkatułki nie tylko na zamówienie ale też dla siebie. Ta ze zdjęć wygląda bardzo ładnie :) świetnie wygląda!
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam.Pięknie dziękuję za komentarz.Decoupage nauczyłam się niedawno i po trochu zaczynam dużo ćwiczyć.Moje ulubione hobby,przy tym odpoczywam.Pozdrawiam serdecznie

      Usuń