piątek, 29 kwietnia 2016

Butelka i zegar w technice decoupage

Tfu...tfu....ile  tu kurzu powstało...skąd się wziął?Tak zaniedbałam że aż kurz powstał,czas odświeżyć . Nie ...nie myślcie sobie że u mnie aż tak żle.W domu wszystkie kurze posprzątane i gary pozmywane.Witajcie moi kochani.Moje kochane wstyd mi i to bardzo zaniedbałam i nie zaglądam na Wasze blogi.Jak będę miała czas to wpadnę na bloga ,zostawię miłe słowo.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Dzisiaj mam wolny czas i chciałabym się pochwalić moimi dziełami jakie sama tworzę.                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Obiecuję pisać częściej posty i postaram się poprawić.                                                                                                                                                                                                  Lubię coś tworzyć w technice decoupage


Technika ta narodziła się w Chinach pod koniec XII wieku, a w średniowieczu dotarła do Europy.
.Mogłabym  wymyślać  nowe dzieła.Techniką decoupage możemy prawie wszystko  ozdobić.,począwszy od drewna,szkło,metal,tkaninę.Nasze przedmioty możemy przemienić tak żeby wyglądały ładnie,klasycznie i z wdziękiem.                                                                                                                Słowo „découpage” pochodzi od francuskiego słowa découper oznaczającego „wycinać”.                                                 Tak powstała butelka,nic trudnego.Jak na początek mojej przygody jestem zadowolona z efektu.    tak wygląda z przodu                                                                                                        i z tyłu                                                                                                                                                                                          Moje magnolie,ulubione kwiaty.Zakochałam się w magnoliach i bez namysłu  powstał zegar.Pięknie się prezentuje.Zegar jest stojący,i co najważniejsze jest na baterie.                                          zegar z boku                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Wszystkie moje prace zostały pomalowane specjalnymi farbami akrylowymi..Zabezpieczone kilka razy lakierem akrylowym,dzięki lakierowi nasza praca pięknie wygląda i ma połysk.                                                                                                              Mam nadzieję że się podobają moje prace.Wszelkie opinie na ten temat są wskazane.Proszę o komentarze.Dziękuję wszystkim którzy zaglądają na mojego bloga.                        Jeżeli się podobają moje prace można u mnie zamówić,chętnie zrobię na zamówienie.Moi kochani butelka i zegar są wystawione do sprzedaży

4 komentarze:

  1. Bardzo ładne prace. Serdeczne pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam.Bardzo się cieszę że się podobają moje prace.Dziękuję za miły komentarz i odwiedziny.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Zegar mi się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam.Cieszę się ze zegar się podoba.Dziękuję.Pozdrawiam.

      Usuń