wtorek, 29 grudnia 2015

Mój pierwszy blogowy remanent

Witam.Zbliża się koniec roku.Chciałabym pokazać mój pierwszy remanent blogowy.Otworzyłam swojego bloga z myślą pokazywania i sprzedawania swojego rękodzieła.Uwielbiam robić na drutach,szydełku i haftować. Remanent polega na przedstawieniu swoich robótek na drutach w ciągu roku.A w ciągu roku zrobiłam parę czapek damskich na drutach metodą bezszwową. Zrobiłam tez beret na szydełku ściegiem bardzo prostym i dorobiłam szal boa. Wszystkie moje prace są wystawione na sprzedaż w moim butiku.
, Te czapki są do kupienia. Oczywiście to jeszcze nie koniec,że czas na szaliki.Taki szalik zrobiłam na szydełku.Wzór znany i myślę że ładnie się prezentuje
Może wymyślę kapelusz damski i szalik boa na szydełku
. http://srebrnaagrafka.pl/sklep/edytaknop/produkt/damska-czapka--2 Jeszcze pokażę jeden komplet na szydełku,beret i szalik boa.Beret zrobiłam bardzo prostym ściegiem,a ze zostało jeszcze włoczki pomyślałam ze dorobię szalik boa na szydełku i tak powstał drugi komplet
Dostałam się do serwisu gdzie można sprzedawać swoje rękodzieło Do swojego butiku wstawiłam kolejne moje prace.Latem zrobiłam sukienkę na szydełku Sukienka wyszła bardzo elegancka.Wykończona ładnie.Sukienka jest na ramiączkach.Ramiączka doszyłam. Taka suknia idealna na lato. Do sukni dorobiłam szal na szydełku.Szal stanowi doskonałe dopełnienie .
robiona na szydełku . Mam nadzieję że Was nie zanudziłam tak długim postem.Mam jeszcze do przedstawienia szal czerwony na drutach.Szal ma piękny wzór,który się nazywa pawie oczko.Wzór bardzo mi się spodobał i jest bardzo prosty w robieniu.
Wymyśliłam czapkę i ponczo.Czapka i ponczo została zrobiona na drutach metodą bezszwową.Bardzo lubię robić metodę bezszwową,nie trzeba się przejmować jak wykończyć robótkę.I co najważniejsze nie ma nigdzie żadnego szwu.Taka technikę żeby umieć robić to trzeba parę lat ćwiczyć na drutach.Najpierw zrobiłam ściągacz oczkami podwójnymi i dodałam oczka .A wzór to sama wymyśliłam .Ponczo wykończyłam na szydełku.Zrobiłam taki sam wzór na czapce i w ponczo.Myślę że się podoba takie zestawienie.
W ciągu roku jeszcze zrobiłam dwie opaski na drutach
Nie dawno zrobiłam na drutach dwie czapki.Pierwsza czapka to czapka turban,dość ciekawa
, i druga czapka
Myślę że to nie będzie koniec moich robótek na drutach i szydełku.Moim marzeniem jest pokazywać i sprzedawać szerszej publiczności.Zdobywać nowych klientów.Starałam się poznać nowe techniki,testować nowe włóczki.Wszystkie moje prace są wystawione na sprzedaż.Można tez zamawiać,przyjmuję indywidualne zamówienia.Chciałam jeszcze dodać że można nawiązać ze mną współpracę.Współpraca ma polegać na pisanie gościnnych postów związane z rękodziełem,to świetna reklama bloga.Mogę też nawiązać współpracę ze sklepami, którzy sprzedają włóczki,akcesoria do haftu.Chętnie opiszę dokładnie recenzje włóczek,podlinkować adres do sklepu.Jestem otwarta na wszelkie propozycje Napisałam też dwa artykuły,które ukazały sie w moim butiku http://srebrnaagrafka.pl/sklep/edytaknop/artykuly/jak-zaczela-sie-moja-przygoda-z-rekodzielem http://srebrnaagrafka.pl/sklep/edytaknop/artykuly/jak-sie-zaczela-moja-przygoda-z-drutami Posiadam swoją stronę na https://www.facebook.com/R%C4%99kodzie%C5%82o-u-Edyty-Co%C5%9B-wi%C4%99cej-niz-hobby-657829667673457/.Zapraszam również na mojego drugiego bloga https://edytaknop.wordpress.com/

13 komentarzy:

  1. Podziwiam :) Ja jestem manualnym beztalenciem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam.Dziękuję za miły komentarz.To nic trudnego nauczyć się robić na drutach.Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Piękne. Ja tak nie umiem xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam.Dziękuje za miły komentarz.Ja tez kiedyś nie umiałam.Po paru latach ćwiczeń doszłam do perfekcji.Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Świetne czapki! Pierwsza skradła moje serce, jest pani samoukiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Czapki sa do sprzedania.Zapraszam serdecznie.

      Usuń
    2. Sama się nauczyłam dziergać na drutach,szydełku i haftować.

      Usuń
  4. ja się uczę robić na szydełku i sprawia mi to przyjemność :) mam nadzieję, że kiedyś wydziergam sobie czapeczkę
    www.sfavillare.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam.Dziękuję za komentarz.Najważniejsze ze nasze hobby sprawia nam dużo przyjemności.Ja przy swoim hobby przede wszystkim odpoczywam i się relaksuje.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Jakie Ty piękne i na pewno bardzo pracochłonne rzeczy tworzysz, podziwiam umiejętności, super, śliczne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten beret jest piękny w melanżu jest piękny ;) Ja dopiero zaczynam z szydełkiem ale już je pokochałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam.Dziękuję za przemiły komentarz.Szydełkiem uwielbiam robić.Beret na szydełku jest bardzo łatwy,nic trudnego.Pozdrawiam

      Usuń