wtorek, 19 maja 2015

Nowy projekt sukienki na szydełku

Witam serdecznie po długiej przerwie.Trochę dawno mnie tu nie było.Postaram się nadrobić trochę zaległości.Dzisiaj chciałam pokazać sukienkę którą zaczęłam robić na szydełku,a właściwie to jest dopiero dół sukienki,górną część zrobię trochę póżniej .Dół sukienki mają wymiary w pasie 90cm,w bioderkach ma 105cm,a wysokość od pasa w dół 77cm.Sukienka może być na wysoką osobę i szczupłą.Do tej sukienki planuję uszyć podszewkę białą,będzie zamykana z tyłu na suwaczek i dodatkowo zastosuję mały guziczek.Z kolei górną część sukienki jeszcze nie planowałam jak zrobić.Może zrobię na ramiączka idealna na lato.Sukienka jest robiona z bardzo dobrej jakości włóczki bawełna ,świetna super i przyjemnie się robi.Jeżeli ktoś ma ochotę na taką sukienkę mogę zrobić na zamówienie w innym kolorze włóczki.Jeżeli jak skończę w całości pokarzę na moim blogu i będzie wystawiona do sprzedaży w moim butiku.Zapraszam także na nowy post dotyczący decoupage gdzie została zrobiona przeze mnie herbaciarka szkatułka z sześcioma przegródkami
To jest przód sukienki dolna część
tak będzie wyglądać tył dolnej sukienki,tył planuję zrobić na suwaczek biały i guziczek
bok dolnej sukienki
i jeszcze raz przód
i do tego biała podszewka,którą uszyję na maszynie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz